Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Büyükşehir’den Türkoğlu’nda Zararlılarla Mücadele Semineri

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, vektörle (zararlılarla) mücadele kapsamında sürdürdüğü eğitim seminerlerine

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, vektörle (zararlılarla) mücadele kapsamında sürdürdüğü eğitim seminerlerine Türkoğlu ilçesinde devam etti. Kayı Boyu Ortaokulu’nda düzenlenen seminerde, mahalle muhtarlarına sivrisinek, karasinek ve kemirgen gibi zararlılarla mücadele yöntemleri hakkında bilgi verildi.

KSÜ Fen Fakültesi’nden Dr. Özlem Güven, vektörlerin biyolojisi ve etkili mücadele yollarını anlattı. Ziraat Yüksek Mühendisi Zekeriya Yurdabakan ise Büyükşehir Belediyesi’nin yıl boyunca sürdürdüğü saha çalışmaları ve çevre dostu teknikleri aktardı.

Büyükşehir yetkilileri, bu tür bilgilendirme toplantılarının şehir genelinde süreceğini belirterek, halk sağlığının korunması ve yaşam alanlarının daha güvenli hale getirilmesi hedefiyle çalışmalara devam edildiğini vurguladı.