Başkan Buluntu, mesajında şu ifadelere yer verdi: “Milletçe dayanışmanın, kardeşliğin ve
maneviyatın en yüksek düzeyde yaşandığı mübarek Kurban Bayramı’na bir kez daha
kavuşmanın huzurunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bayramlar; kalpleri birleştiren, gönülleri
yakınlaştıran, kırgınlıkları unutturan ve toplumsal birlikteliğimizi güçlendiren çok özel
zamanlardır.
Kahramanmaraş olarak, zorluklarla dolu bir süreci geride bırakırken; yaşadığımız acılara
rağmen el ele vererek, birlikte ayağa kalkmayı başardık. Bu bayramın da, geçmişten aldığımız
güçle geleceğe umutla bakmamıza vesile olacağına yürekten inanıyorum. Kurban Bayramı,
yalnızca dini bir vecibenin yerine getirilmesinden ibaret değil; aynı zamanda paylaşmanın,
yardımlaşmanın ve gönül köprüleri kurmanın da adıdır.
Kahramanmaraş iş dünyası olarak; üretmeye, istihdam sağlamaya ve şehrimizin kalkınması
için var gücümüzle çalışmaya devam ediyoruz. Bu bayramda da yardımlaşma kültürümüzü
yaşatmak, ihtiyaç sahiplerine destek olmak ve toplumsal dayanışmamızı daha da
güçlendirmek en büyük sorumluluğumuzdur. Bu vesileyle; başta kıymetli hemşerilerimiz
olmak üzere, aziz milletimizin ve tüm İslam âleminin Kurban Bayramı’nı en içten
duygularımla kutluyor; bayramın ülkemize, şehrimize ve tüm insanlığa sağlık, huzur, bereket
ve barış getirmesini temenni ediyorum” dedi.
