Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kurumlar Engelsiz Kahramanmaraş İçin Bir Araya Geldi

Kahramanmaraş’ta özel gereksinimli vatandaşlar için daha erişilebilir bir şehir oluşturmak

Kahramanmaraş’ta özel gereksinimli vatandaşlar için daha erişilebilir bir şehir oluşturmak amacıyla Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi öncülüğünde, kamu kurumları ve sivil toplum kuruluşlarının katılımıyla “Engelli Destek Birimleri İstişare Toplantısı” düzenlendi. Çamlıca Restoran’da yapılan toplantıya Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Mutlu Kaya, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Müslüm Ferdi Bozkurt, Kadın, Aile ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Ayşe Taşkıran ile paydaş kurum temsilcileri katıldı.

Toplantıda, engelli bireylerin kamusal alanlarda yaşadığı zorluklar ve ihtiyaçları ele alındı. Katılımcılar, özel gereksinimli bireylerin sosyal, kültürel ve ekonomik hayata katılımını sağlamak için yapılması gereken çalışmaları tartıştı. Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Mutlu Kaya, Başkan Fırat Görgel’in öncülüğünde özel gereksinimli vatandaşların şehrin her alanında bağımsızca hareket edebilmesi için ulaşılabilirlik standartlarının yükseltilmesi ve sosyal destek mekanizmalarının güçlendirilmesi adına çalışmaların sürdüğünü ifade etti. Kaya, “Engelsiz bir Kahramanmaraş inşa etmek için tüm paydaşlarımızla birlikte çalışmaya devam edeceğiz” dedi.