Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Büyükşehir, Kentsel Tasarım Alanlarında Ulaşım Yatırımlarına Başladı

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, şehirdeki ulaşım altyapısını geliştirme çalışmalarını hız kesmeden

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, şehirdeki ulaşım altyapısını geliştirme çalışmalarını hız kesmeden sürdürüyor. Hükümet Bulvarı’nda yapımı tamamlanmak üzere olan kalıcı konutlarda asfalt serimi gerçekleştirildi.

Yol Yapım, Bakım ve Onarım Dairesi Başkanlığı koordinesinde yürütülen bu çalışmalar, şehir merkezindeki kentsel tasarım alanlarında da devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi, ana yolları sıcak asfaltla buluşturarak bölgedeki ulaşım konforunu artırmayı hedefliyor.

Belediyeden yapılan açıklamada, şehir merkezindeki kalıcı konut alanlarında ulaşım yatırımlarının süreceği vurgulandı. Bu çalışmalar, Kahramanmaraş’ın 11 ilçesinde de daha ulaşılabilir ve modern bir Kahramanmaraş oluşturmak amacıyla yol bakım, onarım ve yenileme faaliyetlerinin kesintisiz bir şekilde devam ettiğini gösteriyor.