Sosyal belediyecilik anlayışıyla toplumsal duyarlılığı artırmayı sürdüren Kahramanmaraş
Büyükşehir Belediyesi, özel gereksinimli bireylerin sosyal yaşama katılımını destekleyen
anlamlı bir etkinliğe daha imza attı. Başkan Fırat Görgel öncülüğünde sürdürülen çalışmalar
kapsamında, Dulkadiroğlu Çokyaşar mevkiinde yer alan Engelsiz Orman Dikim Alanı
düzenlenen törenle açıldı.
Yüzlerce Fidan Toprakla Buluştu
Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen etkinlikte, özel gereksinimli bireyler ve aileleri bir
araya gelirken, yüzlerce fidan toprakla buluşturuldu. Katılımcıların doğayla iç içe vakit
geçirdiği etkinlikte, dikilen her fidan, toplumsal farkındalığın yeşeren bir simgesi olarak
toprakta yerini aldı. Etkinlikte Büyükşehir Belediyesinin Gönüllü Gençlik Hareketi üyeleri de
aktif rol üstlendi. Gönüllüler, özel gereksinimli bireylerle yakından ilgilenerek onların dikim
sürecine destek verdi, birlikte fidan dikti.
Altun: “Toplumsal Hayatın Her Alanında Var Olmalılar”
Etkinlikte konuşan Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Şube Müdürü İbrahim Altun, Büyükşehir
Belediyesi olarak özel gereksinimli bireylerin toplumda daha görünür hale gelmesi için
çalıştıklarını belirtti. Altun, “Engelliler Haftası münasebetiyle Büyükşehir Belediyesi olarak
çeşitli etkinlikler düzenliyoruz. Bugün de, Çokyaşar mevkiinde özel gereksinimli
vatandaşlarımıza tahsis edilen alanda fidan dikimi gerçekleştirdik. Bu alanı onlar için kalıcı
bir yaşam ve etkileşim alanı haline dönüştürmeyi hedefliyoruz. Özel bireylerin toplumsal
hayatın her noktasında yer almaları için elimizden gelen gayreti göstermeye devam edeceğiz”
dedi.
