Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

DULKADİROĞLU BELEDİYESİ ÇALIŞANLARINDAN ÖRNEK DAVRANIŞ

Dulkadiroğlu Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekipleri, bir vatandaşın

Dulkadiroğlu Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekipleri, bir vatandaşın yanlışlıkla çöpe attığı ziynet eşyalarını titiz bir arama sonucu bularak sahibine teslim etti. Belediye Başkanı Mehmet Akpınar, bu duyarlı davranıştan dolayı ekibi tebrik ederek ödüllendirdi.

Başkan Akpınar, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi:
“Bir vatandaşımızın mesai saatleri dışında çağrı merkezimize yaptığı başvuru üzerine ekiplerimiz gönüllü olarak harekete geçti. Saatler süren detaylı aramalar sonucunda ziynet eşyaları eksiksiz bir şekilde sahibine ulaştırıldı. Bu, sadece görev bilinciyle değil, aynı zamanda güvenilirlik ve insan sevgisiyle gerçekleştirilmiş bir davranıştır. Mesai saatleri dışında bile büyük bir özveriyle çalışan personelimiz, belediyemizin güvenilir hizmet anlayışını bir kez daha kanıtlamıştır. Bir vatandaşımızın yüzündeki tebessüm bizim için her şeye değer.”

Başkan Akpınar, çağrı merkezi ve çözüm masası sisteminin bu gibi durumlarda ne kadar önemli olduğuna dikkat çekerek, İslam dünyasının özlem duyduğu güvenilir insan olma vasfının bu olayda somut bir şekilde ortaya çıktığını ifade etti:
“Müslüman, güvenilir insandır. Biz, bu emaneti hakkıyla taşımak için çalışıyoruz.”

Fatma Zümra Yeninar: “Belediye çalışanlarına gönülden teşekkür ediyorum”
Ziynet eşyasını kaybeden Fatma Zümra Yeninar ise belediye ekiplerinin duyarlılığını şu sözlerle anlattı:
“İş yerindeyken ziynet eşyalarımı kaybettiğimi fark ettim ve hemen belediyemizin çağrı merkezini aradım. Kısa sürede bana dönüş yaparak arama çalışmalarını başlattılar. Araçlarıyla beni almayı bile teklif ettiler. Onların rehberliği sayesinde ziynet eşyalarımı buldum. Belediyemize ve tüm çalışanlarına gönülden teşekkür ederim.”

Dulkadiroğlu Belediyesi, vatandaşlarına sadece hizmet sunmakla kalmayıp, örnek insan davranışlarıyla da destek olmaya devam ediyor. Başkan Akpınar, bu hassasiyetin her alanda yaygınlaşmasını temenni ederek, emeği geçen tüm ekiplere ve olayı duyuran basın mensuplarına teşekkür etti.