Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Genç Osman Mahallesi’nin İçme Suyu Sorunu Çözüme Kavuşuyor

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı KASKİ Genel Müdürlüğü, Dulkadiroğlu ilçesi Genç

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı KASKİ Genel Müdürlüğü, Dulkadiroğlu ilçesi Genç Osman Mahallesi’nde deprem sonrası hasar gören içmesuyu şebeke hattını yenileme çalışmalarını sürdürüyor. 6 Şubat depremlerinde hasar alan ve sık sık arızalara yol açan bu hattın yenilenmesiyle, mahallede daha güvenli ve kesintisiz su temini sağlanması hedefleniyor.

Büyükşehir Belediyesi, kentin yeniden inşa sürecinde altyapıdan üstyapıya, yeşil alanlardan sosyal donatılara kadar kapsamlı yatırımlar yaparak dayanıklı ve modern bir altyapı kurma çalışmalarını tüm ilçelerde kesintisiz sürdürüyor. KASKİ tarafından yürütülen içmesuyu hattı yenileme çalışmaları tamamlandığında, Genç Osman Mahallesi’nin içmesuyu sorunu tamamen çözüme kavuşacak.