Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Görgel, “Gastronomi Destinasyonuyla Şehrimizin Turizm Payını Artırmayı Hedefliyoruz”

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, Adana’da düzenlenen 8. Uluslararası

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, Adana’da düzenlenen 8. Uluslararası Lezzet Festivali’nde, Kahramanmaraş’ın gastronomi potansiyelini ve bölgedeki önemini anlatan bir panele katıldı. “Bölgesel Bir Gastronomi Destinasyonu Olabilmek İçin Yerel Yönetimlerin Rolü” konulu panelde, Kahramanmaraş’ın tarihi ve kültürel zenginlikleri, yöresel lezzetleri, tarım ve ticaret potansiyeli gibi konulara değinen Görgel, şehrin gastronomi destinasyonu olarak turizmdeki payını artırmayı hedeflediklerini belirtti.

Adana Valisi Yavuz Selim Köşger, Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer ve Osmaniye Belediye Başkanı İbrahim Çenet’in de katıldığı programda Başkan Görgel, Kahramanmaraş’ın 10 bin yıllık geçmişi, farklı medeniyetlere ev sahipliği yapması ve zengin coğrafyasıyla ciddi bir gastronomi potansiyeline sahip olduğunu vurguladı. Ayrıca, bölgedeki diğer şehirlerle iş birliğinin, turizm ve tanıtım faaliyetlerinde önemini dile getirerek, bu tür organizasyonların şehirlerin birbirine destek olarak tanıtımını artıracağını ifade etti. Görgel, şehrin potansiyelini daha da ileri taşımak için çalışmaların sürdüğünü ve gastronomi turizmiyle Kahramanmaraş’ın turizmdeki payını büyütmeyi hedeflediklerini söyledi.