Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kampüste Sıfır Atık İçin “Atıksız Piknik”

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi ve KSÜ iş birliğiyle üniversite öğrencilerine yönelik

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi ve KSÜ iş birliğiyle üniversite öğrencilerine yönelik çevre bilincini artırmak ve sıfır atık kültürünü yaygınlaştırmak amacıyla “Atıksız Piknik” etkinliği düzenlendi. Sürdürülebilir çevre vizyonu kapsamında Fen Fakültesi bahçesinde yapılan farkındalık programı gençlerden yoğun ilgi gördü.

Etkinlikte, öğrencilerin atık malzemelerle hazırladığı geri dönüşüm ürünleri sergilenirken, doğal kaynakların korunması ve sürdürülebilir yaşam alışkanlıkları masaya yatırıldı. Teorik bilgilendirmenin ardından kampüs genelinde çevre temizliği yapan gençler, topladıkları atıklarla farkındalık oluştururken; KSÜ Fen Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Serhan Uruş da katkılarından dolayı Büyükşehir ekiplerine teşekkür belgesi takdim etti.