Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Görgel: “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”

Menderes Mahallesi’ndeki altyapı ve asfalt çalışmalarını inceleyen Başkan Görgel, şehrin her noktasında konforlu ve modern bir ulaşım ağı inşa etmek için çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü belirtti.

Menderes Mahallesi'ndeki altyapı ve asfalt çalışmalarını inceleyen Başkan Görgel, şehrin

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, Dulkadiroğlu Menderes Mahallesi’ni ziyaret ederek bölgede yürütülen yol yenileme ve asfalt çalışmalarını yerinde inceledi. Eski sanayi sitesi esnafı ve mahalle sakinleriyle bir araya gelen Başkan Görgel, hizmetleri vatandaş odaklı bir anlayışla ve doğrudan sahadan gelen taleplere göre şekillendirdiklerini vurguladı.

“Beklentileri Sahada, Yerinde Tespit Ediyoruz”

Ziyaretinde esnafın ve vatandaşların taleplerini dinleyen Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, “Menderes Mahallemizde tamamlanan altyapı çalışmalarının ardından asfalt uygulamalarımız etaplar halinde devam ediyor. Deprem sonrası süreçte altyapısı yenilenen bölgelerimizde üstyapıyı da hızla ihya ediyoruz. Bizler sadece hizmet üretmekle kalmıyor, esnafımızla ve hemşehrilerimizle bir araya gelerek beklentilerini doğrudan sahada dinliyoruz. Şehrimizin her noktasında yaşam standartlarını yükseltmek için yoğun mesaimiz sürecek” dedi.

Büyükşehir Belediyesi’nin ulaşım yatırımları kapsamında Menderes Mahallesi ve eski sanayi sitesi bölgesinde yürütülen hummalı çalışmalar, mahallenin çehresini değiştiriyor. Planlanan etaplar dahilinde asfalt serim işlemlerinin tamamlanmasının ardından, ihtiyaç duyulan noktalarda kaldırım yenileme, çevre düzenlemesi ve diğer üstyapı imalatları da hızla hayata geçirilecek.

Bölgede gerçekleştirilen altyapı ve üstyapı yatırımlarından duydukları memnuniyeti dile getiren mahalle sakinleri ile sanayi esnafı, çalışmalar sayesinde ulaşımın çok daha konforlu ve güvenli hale geldiğini belirterek Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel’e teşekkür etti.