Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, şehir merkezindeki altyapı ağını güçlendirmek amacıyla Azerbaycan Bulvarı’nda kapsamlı bir çalışma başlattı. Proje kapsamında, bulvarın Büyükşehir Belediyesi hizmet binası önündeki bölümü çift şeritli olarak geçici süreyle araç trafiğine kapatıldı.
Cadde Altına 1.800 Metrelik Yeni Şebeke Hattı
Şehrin altyapısını geleceğe hazırlamak amacıyla yürütülen bu büyük operasyonda, trafiğe kapatılan bölgeye toplam bin 800 metre uzunluğunda yeni altyapı hattı kazandırılacak. Hummalı bir çalışmanın yürütüldüğü caddede çift yönlü olarak; içme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu hatları sıfırdan inşa edilerek tamamen yenilenecek.
Hedef 2 Temmuz: Ekipler Yoğun Mesaide
Yol Yapım ve Altyapı ekiplerinin koordinasyonunda başlatılan çalışmaların, 2 Temmuz Perşembe gününe kadar kesintisiz bir mesaiyle tamamlanması hedefleniyor. İmalatların bitimiyle birlikte yol, çevre düzenlemesi ve zemin iyileştirmelerinin ardından yeniden çift yönlü olarak güvenli bir şekilde araç trafiğine açılacak.
Sürücülere Alternatif Güzergâh Çağrısı
Şehir merkezinde trafik sıkışıklığı yaşanmaması ve sürücülerin mağdur olmaması adına Büyükşehir Belediyesi ulaşım birimlerinden önemli bir çağrı yapıldı. Çalışma süresince sürücülerin bölgedeki trafik işaret, işaretçi ve uyarı levhalarına kesinlikle uymaları istenirken, merkez trafiğindeki akışın rahatlığı için şu alternatif arterlerin kullanılması tavsiye edildi:
Zübeyde Hanım Bulvarı
Kuddusi Baba Bulvarı
Trabzon Caddesi
Hükümet Bulvarı
